Automobilių servisas: ko tikisi klientas?
Visi vairuojantys automobilius kartas nuo karto užsuka į automobilių servisą. Vieni tam, kad pataisytų tai, kas sugedo. Kiti – patikrinti transporto priemonės saugumą ar atlikti kasmetinius smulkius pakeitimus. Kad ir dėl kokių priežasčių klientas apsilanko automobilių servise, jis dažniausiai tikisi to paties.
Greitis
Laikas – pinigai. Ir tuo jau pradeda gyventi didžioji dalis pasaulio žmonių. Būtent dėl to, kad dėl ilgai užtrunkančios procedūros klientas gali prarasti tai, kas jam svarbu, jis ieškos greitai dirbančių transporto priemonės meistrų.
„Ne tik mūsų klientai nori, kad darbai būtų atlikti greitai. Kai mes tampame klientais, irgi norim gauti paslaugas ar prekes kuo greičiau. Nesvarbu, tai maisto prekės, grožio salono ar automobilių serviso paslaugos. Laikas pastaruoju metu labai daug kainuoja ir jeigu mes uždelsiam atiduoti klientui sutvarkytą automobilį, tai jis gali netekti dalies savo pelno. Tai nenaudinga nei mums, nei jiems. Todėl stengiamės dirbti kuo efektyviau, taupydami tiek savo, tiek ir apsilankančių laiką.“ – patirtimi dalinasi automobilių serviso „Celerauto“ vadovas Kęstutis Bartkevičius.
Kokybė
Jeigu, gaunant paslaugą, dar galime pakentėti ir palaukti, kol ji bus atlikta, tai kokybė tikrai nebėra ta sritis, kur klientas gali nusileisti. Kiekvienas pageidaujame 100 procentų atsidavimo ir dažniausiai nesitaikstome, jeigu to negauname.
„Mūsų automobilių servisas vadovaujasi mintimi, kad tiek detalės, tik ir darbų atlikimas turi būti maksimaliai kokybiški. Ir kalbama ne tik apie tai, kad darbus reikia atlikti 100 procentų. Kalbame apie tai, kad šį procentą reikėtų net ir viršyti. Mūsų tikslas – padaryti taip, kad klientui netektų sugrįžti dar ilgą laiką.“ – pastebi Kęstutis Bartkevičius.
Bendravimas
Ir darbų uždelsimą, ir vieną kitą nedidukę klaidą dažnai kompensuoja malonus ir aišku bendravimas su klientu. Tiesa, jeigu pasitaiko atvejų kai su meistru sunku susikalbėti, tai net ir tobulai atliktas darbas nesuteikia visapusės laimės.
„Su klientu reikėtų bendrauti visų pirma taip, kad jis viską suprastų. Mūsų darbe yra labai daug niuansų, detalių, darbinių terminų, kurie paprastam mirtingajam nei kiek nesuprantami. Jeigu klientas nesupranta, kokia kalba su juo kalbama jis su lig kiekvienu žodžiu vis labiau praranda pasitikėjimą meistru. O jeigu nėra pasitikėjimo, tai greičiausiai nebus ir užsakymo. Malonus ir aiškus bendravimas visiems suprantamais žodžiais – geriausia, ką gali padaryt meistras prieš imdamasis projekto.“ – sako „Celerauto“ vadovas.
Tačiau reikia pripažinti, kad dažniausiai klientas nelaukia tik vieno ar kito bruožo iš automobilių serviso. Didžioji sėkmė – visų gerų savybių protinga visuma, kuri užtikrina greitą ir kokybišką paslaugą, bei malonų ir suprantamą aptarnavimą.