Pagalba po auto įvykio 7/24
 Rūdžių šalinimas: laukti ar neapleisti?

Rūdžių šalinimas: laukti ar neapleisti?

Turbūt kiekvienas turintis automobilį, stengiasi, bent jau dėl aplinkinių akių, prižiūrėti savo transporto priemonės išorę. Tiesa tokia, kad kėbulas automobiliui skirtas visai ne dėl grožio. Tai – konstrukcinė transporto priemonės dalis, kuri ne tik apsaugo kitas svarbias detales, bet ir patį vairuotoją. Būtent todėl Celerauto vadovas Kęstutis Bartkevičius pataria, ką reikėtų daryti, kad rūdžių šalinimas būtų savaime suprantamas, o ne atidėliojamas veiksmas.

Iš kur atsiranda rūdys?

Tyčia ar netyčia pažeidus kėbulo detalės lako bei dažų sluoksnius gali prasidėti aktyvesnė metalo korozija, kuri ir sukelia automobilio dalių rūdijimą.

„Taip pat rūdys mieliau „kimba“ prie visą žiemą neplauto automobilio, nes sniegui tirpdyti naudojama druska nusėda ant automobilio dugno, šalia ratų ar kitose sunkiai prieinamose vietose. Druskos sluoksnis pasislepia po purvu ir tai dar labiau paskatina koroziją.“, – primena Kęstutis Bartkevičius.

Tiesa, nedera pamiršti ir to, kad metalui pradėjus rūdyti, ypač jeigu automobilis jau nėra naujas, rūdys plinta žaibišku greičiu ir gali pažeisti net ir tas vietas, kurių nemanėte, kad pasieks.

Matomos rūdys

„Rūdžių šalinimas – veiksmas, kuris prasideda tada, kai rūdys jau ima veržtis lauk pro dažus ir akivaizdžiai „bado akis“. Tačiau labai dažnai tai parodo, kad problema jau įsisenėjusi, todėl tikėtina, kad ir kėbulo remontas užtruks ilgiau bei kainuos daugiau.“, – apie aprūdijusių detalių likimą įspėja Celerauto vadovas.

Kadangi rūdijimas – greitas procesas, tai Kęstutis Bartkevičius ragina neapleisti automobilio ir vos pamačius vario spalvos trupinėlius ant kėbulo nedelsiant kreiptis į specialistus.

Pasislėpę rūdys

Kaip jau minėta, matomos rūdys, dažniausiai, būna jau pažengusios. Tai reiškia, kad rūdijimo pradžia – nematoma ir nepastebima neįgudusiai akiai.

„Norint sužinoti ar automobilio sparnai, slenksčiai ar kitos detalės pradėjo rūdyti, geriausia yra kreiptis į specialistus. Pačiam nustatyti šią automobilio „ligą“ truputį sudėtinga. Tai reikalauja ne tik žinių, bet ir galimybių pažvelgti į automobilį iš apačios, todėl neturint vadinamosios „duobės“, tai praktiškai neįmanoma.“, – pasakoja automobilių remonto specialistas.

Todėl atsakant į klausimą, ar verta laukti rimtesnių problemų prieš susirūpinant rūdimis, Kęstutis Bartkevičius sako, kad tikrai neverta. Rūdžių šalinimas – nesudėtinga procedūra, kai ji atliekama laiku. Tačiau uždelsus, kėbulo remontas gali būti ne tik ilgas, bet piniginę ploninantis veiksmas. Tiesiog dažniau apsilankykite autoservise ir leiskite specialistams nustatyti jūsų automobilio būklę.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai (angl. "cookies"). Jei sutinkate su slapukų naudojimu, spauskite "Sutinku" ir toliau naudokitės svetaine.
Sutinku