Pagalba po auto įvykio 7/24
 Tobulas kėbulas – kiekvienam skirtingas?

Tobulas kėbulas – kiekvienam skirtingas?

Automobilio kėbulas yra lyg žmogaus drabužiai, būtent pagal jį yra sutinkama ir sprendžiama apie tolimesnes galimybes. Todėl automobilių gamintojai yra linkę būtent šią transporto priemonės dalį sukurti kuo išskirtinesnę ir patrauklesnę. Tačiau net ir jie neturi pakankamai galios, kuri nulemtų automobilio įsigijimą. Automobilių serviso „Celerauto“ vadovas Kęstutis Bartkevičius sako, kad taip yra dėl paprastos priežasties – skonis draugų neturi. Kita vertus, kai kurie kėbulo parametrai kartais priverčia susimąstyt, galbūt tai – tobulas kėbulas?

Medžiaga

Turbūt daugelis pritartų, kad tobulas kėbulas privalo būti gaminamas iš tvirto metalo, kurio konstrukcija atlaikytų bet kokias kliūtis. Tiesa, tai didelis pliusas, tačiau išorinės automobilio dalys vis dažniau gaminamos ne iš metalo, o iš plastiko.

„Senesnieji automobilių modeliai vis dar turi ir metalinius sparnus ir buferius, bet dabar tai – nebėra toks didelis pliusas. Taip, metalo konstrukcija yra atsparesnė, tačiau metalinės detalės taip pat yra ir brangesnės, ir sunkesnės, ir sudėtingiau remontuojamos. Todėl daugelis automobilių gamintojų atsižvelgia į faktą, kad avarijos Europoje dažniausiai tik „suglamžo“ kėbulą. Plastmasinis kėbulas sutvarkomas greitai ir pigiai, o jo lengvumas netrukdo automobilio dinamikai. Yra visokių požiūrių, vieniems tinka tik metalas, kiti jo jau kratosi. Pliusų ir minusų turi abu.“ – teigia automobilių specialistas.

Įlenkimai

Žinoma, jeigu pirksime automobilį tiesiai iš gamintojo, ieškoti įlenkimų – jokios prasmės. Kitas atvejis, jeigu, kaip ir daugelis tautiečių, įsigysime jau naudotą automobilį. Tokiu atveju reikėtų ne tik gerai apžiūrėti, bet ir dėl įsigijimo dar pasvarstyti.

„Čia vėl galioja ta pati taisyklė – metalas brangiau taisomas, bet patvaresnis, plastmasė bus pigiau taisoma, bet gali prisireikti ir keitimo. Jeigu perkat naudotą automobilį, labai svarbu apžiūrėti kritinius taškus, kur pasipelnyti norintys „verslininkai“ galėtų būti palikę suvirinimo žymes. Kartais tai tikrai nėra blogai, o kartais gali kainuoti gyvybę. Tobulas kėbulas aišku bus be jokių įlenkimų ar įbrėžimų, bet jeigu ieškom antro pagal gerumą, tai patariu dar pamatuoti ir esamų įlenkimų saugumą ir taisymo kaštus.“ – pastebi Kęstutis Bartkevičius.

Rūdys

Savaime suprantama, kad rūdžių akutėmis nusagstytas automobilis niekuomet nepelnys tobulojo vardo, tačiau kartais net ir šiek tiek rūdžių kai kam gali pasirodyti ne tokia ir didelė problema.

„Rūdys niekada nėra geras rodiklis. Jos nurodo, kad automobilio kėbulas jau yra pažeistas ir jo konstrukcija silpnėja. Žinoma, nieko nėra nepataisomo. Tikrai atsiranda automobilių fanų, kuriems visai nesvarbu, kad kažkuri jo dalis parūdijusi. Todėl iš esmės, manau, kad nei tobulas automobilis, nei tobulas kėbulas net ir neegzistuoja, ar kaip tik egzistuoja kiekvienam individualiai. Svarbiausia tik nepamiršti juo rūpintis ir prižiūrėti. Tuomet transporto priemonė bus ir graži, ir saugi.“ – pataria automobilių serviso „Celerauto“ vadovas Kęstutis Bartkevičius

Mūsų svetainėje naudojami slapukai (angl. "cookies"). Jei sutinkate su slapukų naudojimu, spauskite "Sutinku" ir toliau naudokitės svetaine.
Sutinku