Pagalba po auto įvykio 7/24
 Ženklai, kad Jums reikalingi kėbulo darbai

Ženklai, kad Jums reikalingi kėbulo darbai

Nors dažnai atrodo, kad vidiniai automobilio gedimai yra kur kas svarbesni nei išoriniai pažeidimai, visgi, nesiimant papildomų veiksmų, bet koks apgadinimas ilgainiui gali atnešti daugiau žalos ir tuo pačiu – daugiau nuostolių. Kad būtų galima to išvengti, svarbu įsidėmėti ženklus, kuomet didesni ar mažesni automobilio kėbulo darbai yra neišvengiami – šį kartą aptarsime būtent tokias situacijas.

Įbrėžimai

Nerimauti reikėtų tais atvejais, kai įbrėžimai perbrėžė visą metalo dangą. Tuomet čia kaupiasi vanduo, o drėgmė, reaguodama su plieniniu rėmu, paspartina rūdžių atsiradimą. Įbrėžimus greičiausiai reikės nušlifuoti arba užpildyti, o taip pat bus atliekamas ir pažeisto paviršiaus kėbulo dažymas, kad būtų galima išvengti bet kokios žalos.  

Įdubimai

Tokie kėbulo pažeidimai gali turėti neigiamos įtakos ne tik bendrai automobilio išvaizdai, bet ir didesniems gedimams. Ypač tuomet, jei įdubos yra netoli automobilio rėmo ar važiuoklės. Tuomet gali kilti problemų su pakabos, ašių ar padangų centravimu – tai neabejotinai paspartins šių detalių susidėvėjimą.

Spalvos išblukimas

Ypač sunerimti reikėtų tais atvejais, kai pastebite, jog dažai vienose vietose yra išblukę daugiau nei kitose. Tam įtakos dažnai turi UV spinduliai ir kitos oro sąlygos, tačiau plonesni dažai taip pat prasčiau atlieka savo apsauginę funkciją. Kėbulo dažymas tokiais atvejais leis džiaugtis estetiška išvaizda ir tuo pačiu padės išvengti rūdžių.

Rūdys

Tai – kone pats ryškiausias ženklas, kad be papildomų darbų tikrai nepavyks apsieiti. Visgi, jei automobilio šonuose ir kitose akivaizdžiose vietose jų nėra, nereikėtų pradėti džiaugtis per anksti. Retkarčiais pravartu patikrinti, ar rūdys nesusikaupė ant automobilio dugno – tai paprasčiausia padaryti tuomet, kai transporto priemonė yra pakelta.

Nekokybiškai atlikti kėbulo darbai

Apmaudu, tačiau kartais kėbulo dažymas ir kiti panašūs darbai turi būti atliekami pakartotinai dėl nekruopštaus meistrų darbo. Dažniausiai pasitaiko šios klaidos:

  • Dažų ir lako nutekėjimai. Dar kitaip vadinami „nuovarvomis“, šie pažeidimai atsiranda dėl per trumpo džiovinimo, neteisingo įrangos naudojimo ir kitų panašių klaidų.
  • Itin storas glaisto sluoksnis. Jei meistrai persistengs šiame žingsnyje, dažai labai greitai ims skilinėti ir trupėti.
  • Kiti akivaizdžiai pastebimi defektai. Netinkamai parinkti atspalviai, aštrios tarpdurių briaunos, pūslelės – tai dar keletas ženklų, kad darbai nebuvo atlikti kokybiškai.

Tiek pastebėjus netinkamai atlikto darbo požymius, tiek kitus aukščiau aptartus ženklus, vertėtų nelaukti rimtesnių problemų ir kuo skubiau šiuos defektus pašalinti. Taip išvengsite didesnių nuostolių ir mėgausitės puikia savo automobilio išvaizda.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai (angl. "cookies"). Jei sutinkate su slapukų naudojimu, spauskite "Sutinku" ir toliau naudokitės svetaine.
Sutinku